REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO glukobernerysmax.pl
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami dokonywania zakupów przedstawionymi w niniejszym Regulaminie przed złożeniem pierwszego zamówienia.
§ 1 INFORMACJE OGÓLNE
Sklep internetowy udostępniony na stronie internetowej pod adresem: https://glukobernerysmax.pl/ (dalej: „Strona” lub „Sklep”) prowadzony jest przez Healthtech Pharm sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000845336, NIP: 7991976561 (dalej: „Healthtech” lub „Sprzedający”).
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) stanowi podstawę przygotowania i realizacji zamówień dokonywanych w Sklepie.
§ 2 ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW W SKLEPIE
Sklep umożliwia dokonywanie zakupów produktów prezentowanych na Stronie za pośrednictwem Internetu.
Informacje prezentowane na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
Użytkownik Strony (dalej: „Kupujący”) składa zamówienie za pośrednictwem formularza udostępnionego na Stronie, w którym dokonuje wyboru formy płatności i podaje dane niezbędne do dostawy towaru i wykonania płatności.
Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku Kupującego.
Sklep potwierdza złożenie zamówienia na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
Wiążąca umowa zawarta zostaje w momencie otrzymania potwierdzenia zamówienia przez Kupującego.
W przypadku niedostępności jednego z zamówionych produktów Sklep poinformuje Kupującego, wysyłając informację na wskazany przez niego adres e-mail. W takim przypadku nie dochodzi do skutecznego zawarcia umowy.
Zamówione produkty wysyłane są Kupującemu po otrzymaniu pełnej ceny zakupu oraz uiszczeniu kosztów dostawy.
W przypadku konieczności pokrycia dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówienia, Kupujący zostanie o tym poinformowany na etapie składania zamówienia w Sklepie.
Dostawa towaru następuje za pośrednictwem dostawców usług kurierskich lub pocztowych wskazanych na etapie składania zamówienia.
Ceny produktów prezentowanych w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) brutto i zawierają podatek VAT.
Kupujący pokrywa wszelkie koszty transakcji finansowych, które mogą zostać naliczone przez bank Kupującego lub inną instytucję finansową w związku z płatnością za złożone w Sklepie zamówienie.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen prezentowanych produktów w każdej chwili. Modyfikacja ceny nie dotyczy zamówień będących w trakcie realizacji.
Sklep realizuje zamówienia na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej.
Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku.
Składając zamówienie, Kupujący oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje jego postanowienia.
§ 3 USTAWOWE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od otrzymania zamówionego towaru, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedającego, w drodze jednostronnego oświadczenia przesłanego w formie e-mail na adres wskazany w § 6 poniżej lub listownie na adres Sprzedającego (Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa).
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Niniejszym odstępuję od zawartej przeze mnie umowy sprzedaży następujących towarów: …………………..…………………..…………………..…………………
zamówionych w dniu: …………………………………………………………..
i otrzymanych przeze mnie w dniu: ………………………………………………
Imię i nazwisko Kupującego:…….…….…….…….…….…….…….……………….
Adres Kupującego:.…….…….…….…….…….…….………………………….
Data: …….…….…….…….…….…………………………………………………
Podpis: .…….…….…….…….…….………………………….…………………
Sklep powiadomi Kupującego niezwłocznie po otrzymaniu przesłanego przez niego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie odesłać zakupiony towar na adres Sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował on Sklep o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych produktów, jeżeli zmniejszenie wartości będzie wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
§ 4 ZWROT TOWARÓW I ZWROT PŁATNOŚCI
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, włącznie z kosztami pakowania i przetwarzania zamówienia, z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z wybranego przez Kupującego innego sposobu dostawy niż najtańszy, standardowo oferowany przez Sklep sposób dostawy.
Zwrot towaru przez Kupującego:
- Kupujący ma obowiązek odesłać zwracany towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy.
- Czas realizacji zwrotu: Sprzedający dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru lub od momentu dostarczenia przez Kupującego dowodu nadania przesyłki zwrotnej — w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
- Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
- Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych produktów, jeżeli zmniejszenie wartości będzie wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Czas rozpatrzenia zwrotu i zwrot pieniędzy:
- Po otrzymaniu zwrotu, Sklep rozpatrzy go i zwróci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach, takich jak brak wymaganych dokumentów lub uszkodzenie towaru, czas rozpatrzenia zwrotu może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostanie poinformowany.
§ 5 KONTAKT
W razie pytań lub reklamacji można kontaktować się ze Sklepem pod następującymi danymi kontaktowymi:
e-mail: info@healthtechpharm.com
adres do korespondencji: HEALTHTECH PHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ, ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B 00-843 Warszawa.
§ 6 REKLAMACJE
1. Prawo do reklamacji
Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego towaru, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Reklamacje dotyczące umów zawartych ze Sklepem można zgłaszać w terminie 2 lat od daty dostarczenia towaru, chyba że inny okres wynika z obowiązujących przepisów prawa.
2. Procedura zgłaszania reklamacji
Reklamacje można zgłaszać:
- W formie elektronicznej na adres e-mail: info@healthtechpharm.com.
- W formie pisemnej, wysyłając zgłoszenie na adres:
Healthtech Pharm sp. z o.o., ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa.
W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać:
- Imię i nazwisko,
- Numer zamówienia,
- Dokładny opis problemu (np. na czym polega wada),
- Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy).
3. Terminy rozpatrywania reklamacji
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep podejmie działania w celu naprawy, wymiany towaru lub zwrotu środków w terminie określonym w przepisach prawa.
4. Wysyłka towaru do reklamacji
W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, Sklep poinformuje Klienta o procedurze zwrotu. Koszty wysyłki reklamowanego towaru (o ile reklamacja zostanie uznana za zasadną) pokrywa Sklep.
5. Odrzucenie reklamacji
Sklep może odmówić uznania reklamacji, jeśli:
- Wada towaru wynika z niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi,
- Wada powstała na skutek uszkodzeń mechanicznych niezwiązanych z dostawą,
- Reklamacja została złożona po upływie terminu 2 lat od dnia otrzymania towaru.
6. Informacje dodatkowe
Klient będący konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, np. mediacji lub sądu polubownego. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow.
§ 7 OCHRONA DANYCH
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Kupujących podczas korzystania ze Sklepu jest Healthtech Pharm sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa.
Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte zostały w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Kupującego. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia opublikowania na Stronie. Sprzedawca poinformuje Kupującego na 7 (słownie: siedem) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu.
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy w sposób polubowny. Sprzedawca niniejszym informuje Kupującego będącego konsumentem, o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow). Ponadto, Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
We wszelkich przypadkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego.
Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 15.11.2024