REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO glukobernerysmax.pl

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami dokonywania zakupów przedstawionymi w niniejszym Regulaminie przed złożeniem pierwszego zamówienia.

§ 1 INFORMACJE OGÓLNE

Sklep internetowy udostępniony na stronie internetowej pod adresem: https://glukobernerysmax.pl/ (dalej: „Strona” lub „Sklep”) prowadzony jest przez Healthtech Pharm sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000845336, NIP: 7991976561 (dalej: „Healthtech” lub „Sprzedający”).

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) stanowi podstawę przygotowania i realizacji zamówień dokonywanych w Sklepie.

§ 2 ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW W SKLEPIE

Sklep umożliwia dokonywanie zakupów produktów prezentowanych na Stronie za pośrednictwem Internetu.

Informacje prezentowane na Stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

Użytkownik Strony (dalej: „Kupujący”) składa zamówienie za pośrednictwem formularza udostępnionego na Stronie, w którym dokonuje wyboru formy płatności i podaje dane niezbędne do dostawy towaru i wykonania płatności.

Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku Kupującego.

Sklep potwierdza złożenie zamówienia na wskazany przez Kupującego adres e-mail.

Wiążąca umowa zawarta zostaje w momencie otrzymania potwierdzenia zamówienia przez Kupującego.

W przypadku niedostępności jednego z zamówionych produktów Sklep poinformuje Kupującego, wysyłając informację na wskazany przez niego adres e-mail. W takim przypadku nie dochodzi do skutecznego zawarcia umowy.

Zamówione produkty wysyłane są Kupującemu po otrzymaniu pełnej ceny zakupu oraz uiszczeniu kosztów dostawy.

W przypadku konieczności pokrycia dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówienia, Kupujący zostanie o tym poinformowany na etapie składania zamówienia w Sklepie.

Dostawa towaru następuje za pośrednictwem dostawców usług kurierskich lub pocztowych wskazanych na etapie składania zamówienia.

Ceny produktów prezentowanych w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) brutto i zawierają podatek VAT.

Kupujący pokrywa wszelkie koszty transakcji finansowych, które mogą zostać naliczone przez bank Kupującego lub inną instytucję finansową w związku z płatnością za złożone w Sklepie zamówienie.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen prezentowanych produktów w każdej chwili. Modyfikacja ceny nie dotyczy zamówień będących w trakcie realizacji.

Sklep realizuje zamówienia na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej.

Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku.

Składając zamówienie, Kupujący oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje jego postanowienia.

§ 3 USTAWOWE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od otrzymania zamówionego towaru, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedającego, w drodze jednostronnego oświadczenia przesłanego w formie e-mail na adres wskazany w § 6 poniżej lub listownie na adres Sprzedającego (Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa).

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Niniejszym odstępuję od zawartej przeze mnie umowy sprzedaży następujących towarów: …………………..…………………..…………………..…………………

zamówionych w dniu: …………………………………………………………..

i otrzymanych przeze mnie w dniu: ………………………………………………

Imię i nazwisko Kupującego:…….…….…….…….…….…….…….……………….

Adres Kupującego:.…….…….…….…….…….…….………………………….

Data: …….…….…….…….…….…………………………………………………

Podpis: .…….…….…….…….…….………………………….…………………

Sklep powiadomi Kupującego niezwłocznie po otrzymaniu przesłanego przez niego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie odesłać zakupiony towar na adres Sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował on Sklep o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych produktów, jeżeli zmniejszenie wartości będzie wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

§ 4 ZWROT TOWARÓW I ZWROT PŁATNOŚCI

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, włącznie z kosztami pakowania i przetwarzania zamówienia, z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z wybranego przez Kupującego innego sposobu dostawy niż najtańszy, standardowo oferowany przez Sklep sposób dostawy.

Zwrot towaru przez Kupującego:

  1. Kupujący ma obowiązek odesłać zwracany towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy.
  2. Czas realizacji zwrotu: Sprzedający dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru lub od momentu dostarczenia przez Kupującego dowodu nadania przesyłki zwrotnej — w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
  3. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
  4. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych produktów, jeżeli zmniejszenie wartości będzie wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Czas rozpatrzenia zwrotu i zwrot pieniędzy:

  • Po otrzymaniu zwrotu, Sklep rozpatrzy go i zwróci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach, takich jak brak wymaganych dokumentów lub uszkodzenie towaru, czas rozpatrzenia zwrotu może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostanie poinformowany.
 
 

§ 5 KONTAKT

W razie pytań lub reklamacji można kontaktować się ze Sklepem pod następującymi danymi kontaktowymi:

e-mail: info@healthtechpharm.com
adres do korespondencji: HEALTHTECH PHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ, ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B 00-843 Warszawa.

§ 6  REKLAMACJE

1. Prawo do reklamacji

Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego towaru, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Reklamacje dotyczące umów zawartych ze Sklepem można zgłaszać w terminie 2 lat od daty dostarczenia towaru, chyba że inny okres wynika z obowiązujących przepisów prawa.

2. Procedura zgłaszania reklamacji

Reklamacje można zgłaszać:

  • W formie elektronicznej na adres e-mail: info@healthtechpharm.com.
  • W formie pisemnej, wysyłając zgłoszenie na adres:
    Healthtech Pharm sp. z o.o., ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa.

W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać:

  • Imię i nazwisko,
  • Numer zamówienia,
  • Dokładny opis problemu (np. na czym polega wada),
  • Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, naprawa, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy).

3. Terminy rozpatrywania reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep podejmie działania w celu naprawy, wymiany towaru lub zwrotu środków w terminie określonym w przepisach prawa.

4. Wysyłka towaru do reklamacji

W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, Sklep poinformuje Klienta o procedurze zwrotu. Koszty wysyłki reklamowanego towaru (o ile reklamacja zostanie uznana za zasadną) pokrywa Sklep.

5. Odrzucenie reklamacji

Sklep może odmówić uznania reklamacji, jeśli:

  • Wada towaru wynika z niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi,
  • Wada powstała na skutek uszkodzeń mechanicznych niezwiązanych z dostawą,
  • Reklamacja została złożona po upływie terminu 2 lat od dnia otrzymania towaru.

6. Informacje dodatkowe

Klient będący konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, np. mediacji lub sądu polubownego. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow.

§ 7 OCHRONA DANYCH

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Kupujących podczas korzystania ze Sklepu jest Healthtech Pharm sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa.

Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte zostały w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Kupującego. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia opublikowania na Stronie. Sprzedawca poinformuje Kupującego na 7 (słownie: siedem) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu.

W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy w sposób polubowny. Sprzedawca niniejszym informuje Kupującego będącego konsumentem, o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow). Ponadto, Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

We wszelkich przypadkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego.

Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 15.11.2024

Przewijanie do góry